ေဟာက္ေနတဲ့လူနဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ အိပ္နည္း



ျမိဳ႕ေလးတစ္ျမိဳ႕ကို ေရာက္ေတာ့  အခန္းလိုက္ရွာသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဟိုတယ္တိုင္းက အခန္းျပည့္ေနသည္။ ေနာက္ဆံုးဟိုတယ္က မန္ေနဂ်ာကို ေတာင္းပန္သည္။

"အိပ္ဖို႔ေနရာေလးရတယ္ဆို ရပါျပီ၊ လာရတာအေဝးၾကီးမို႔ ကၽြန္ေတာ္နားခ်င္လို႔ပါ"

မန္ေနဂ်ာက ခဏေလာက္စဥ္းစားျပီး ေျပာသည္။

"ကၽြန္ေတာ့္မွာ နွစ္ေယာက္ခန္းယူထားရတဲ့ လူတစ္ေယာက္ရွိတယ္။ သူက ေနာက္တစ္ေယာက္နဲ႔ ဒီအခန္းကို ပိုက္ဆံ မွ်ခံခ်င္တယ္။ ခင္ဗ်ား အဆင္ေျပရင္ အဲ့မွာ တည္းလို႔ရတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူက အရမ္းေဟာက္တယ္။ ေဘးခန္းေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ညတိုင္းတိုင္တယ္"

ခရီးသြားက ခဏစဥ္းစားျပီး ေျပာသည္။

"ရပါတယ္၊ ကိစၥမရွိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ရပါတယ္"

ေနာက္တစ္ေန႔ေရာက္ေတာ့ ခရီးသြားက မ်က္လံုးၾကည္ၾကည္လင္လင္ နဲ႔ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ မနက္စာလာစားသည္။ မန္ေနဂ်ာက ဘယ္လို အိပ္လဲဟု ေမးၾကည့္သည္။

ခရီးသြားက

"ကိစၥမရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္အခန္းထဲ ေရာက္ေတာ့  ဒီလူက စအိပ္ေနျပီ။ ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပဲ သူ႔အိပ္ရာကိုသြား သူ႔ကိုနမ္းျပီး ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေနာ္ အလွေလး လို႔ ေျပာလိုက္တာ သူမအိပ္ေတာ့ဘဲ တစ္ညလံုး ကၽြန္ေတာ္အိပ္တာ ငုတ္တုပ္ထိုင္ၾကည့္ေနတယ္။

Credit: DuWun
Powered by Blogger.